2009. október 4., vasárnap

Szabad hétvégém

Úgy alakult, hogy a két Tibim elment nagyszülőzni Szentgyörgyre s én egyedül maradtam itthon.

Remélem jól érzik magukat. Vagyis nem remélem, inkább tutti-biztos vagyok benne.

Én a szombati napot majdnem egészében shoppingolással töltöttem, voltam szemorvosnál, rendeltem végre új szemüveget. Aztán vettem egy gyönyörű szép pár cipőt is. Ilyen szép cipőm rég nem volt. Hála Istennek, kényelmes is. (Tegnap tudtam meg, h létezik egy olyan cigány átok, hogy "sose legyen kényelmes cipőd". - Biza kemény átok, ha belegondolunk.)

Ez a sűrgős megújulás azért van, most elárulom a titkomat: jövőhét péntekén én leszek a bemondó a III. PCOS közönségtalálkozón.

Most pedig nekifogok takarítani, mert a fiúk hamarosan indulnak hazafelé... (Úgy várom már Őket...)

1 megjegyzés :

Freemam írta...

úúúj dizájn!!!!

Húúú, de meglepődtem hirtelen!