2009. szeptember 27., vasárnap

Kriszti, az új barát

Lejárt az első hét az oviban, s már-már azt hittem, h én nem találkozok soha Krisztivel. De sok sztorit hallottam már Róla.

Tibi majdnem minden nap meséli: ma is ott volt az a sírós kisfiú, úgy fogta az anyja ruháját, úgy kapaszkodott belé, nehogy az el tudjon menni. Egyébként valami nagyon fiatal csaj, szerintem egyetemista lehet - így Tibi.

Mire én 12 után bevágtatok az ovi udvarára, addigra Kriszti már nincsen ott, az anyukája hamarabb járt, mint én és már elvitte.
De az ovónő meséli: olyan édes volt Tibike, Kriszti sírt, küldtem, h vigasztalja meg, és Tibike ment és megölelte a sírós kisfiút, szükség esetén még puszit is ad neki.

És pénteken délben... végre elkapom őket. Ott áll az udvar közepén az anyuka, rímánkodik Krisztinek, h menjen már, hazafelé, mire Kriszti: még csúzdázok egy kicsit Tibikével.


S a poénok poénja! Ki az anyuka?

A suliban egyszer elég nagy menet támadt. Kiderült, h egy XII-es diáklány babát vár, júniusban kell szüljön, lehet, h még sulizárás előtt. Más suli azt hiszem kipenderítette volna, mert a suli "presztízsének" mégiscsak megárt, ha terhes vagy frissen-szült nők érkeznek érettségizni. És nagyon örültem, amikor eldőlt, h Dettike kijárhatja a XII. osztályt. Utolsó 7en szült, szombaton, a ballagásra kiengedte a doki a kórházból!

Aztán láss csodát: rá 2 hétre Dettike sikeresen, méghozzá közepesnél jobb eredményekkel leérettségizett, emlékszem matekből 8-as fölött írt (M1-esből)!

És hát nem kicsi a világ??? Ő Krisztinek az anyukája! :D:D:D

3 megjegyzés :

Timar Zsolt írta...

Hamar telik az ido... mar ovodasok??? kivancsi vagyok a ket emberkere:)

reka írta...

Szia Timar Zsoltika! Majd szerzunk egy kozos kepet es felteszem ide, jo? Es igen... mindketten ovisok es igy telik... :(

Névtelen írta...

Ez melyik óvoda? Tudom, ez nem a reklám helye, de kíváncsi vagyok. Ja és ügyes volt a diáklány, hogy minden gond nélkül még az érettségin is túljutott. Az ilyenre lehet számítani más helyeken is. Nem is értem, miért kéne az iskola ezért keresztbe tegyen neki, ha ő vállalni tudja a következményeket...
Ildi