2009. október 15., csütörtök

Helyzetjelentés

Azt jelentem, kéremszépen, hogy végre van netünk az új lakásunkban.

Még azt is, h lejárt a PCOS találkozó. Úgy izgultam, mint a nyárfalevél, de túléltem. Nem voltak 200an, csak 180 körül. Volt előtte mikrofonpróba, majd minden lement, szépen sorban.

A honlapunkra fel vannak téve az anyagok. Majd egyéb is lesz.

A film szuper! Kötelezővé kéne tenni a megnézését, (ehhez képest még hozzá sem lehet jutni, sajnos.)

A nőgyógyász előadása elmaradt.
Dr. Breyer Helga pedig... Lélekzetelállító. Igazán mondom, h haladó pco-soknak is volt benne újdonság és tanulnivaló.
A végén meg a metmozi... Hát annak olyan hangulata, hatása van, hogy leírni nem lehet, esetleg nézzétek meg, le lehet tölteni, de a hatása élőben ezerszer olyan, mint egyedül nézve, otthon.

Én részemről beinkasszáltam egy csomó dícséretet, kár, h nem nézek ki minden hétköznap úgy, mint ott. Volt ugyanis új szemüvegem, új inge, új nadrág, új cipő, és még ezek mellé új frizura és manikűr :D - szóval kitettem magamért.

De a dícséretet azok érdemlik tkp, akik valamit tettek is: Mona, aki kb egy tonnával könnyebb, mint egy évvel ezelőtt, Mamint, akinek az arca csodaszép, Hunci, aki szintén fogyott egy tonnát és még sorolhatnám.

Amit hiányoltam: a sok ismerős közül kevesen voltak ott :(

No de az sem elhanyagolható dolog, h Szökiékkel tölthettünk 3 egész napot - majdnem :D
Andinak egyszerűen megköszönhetetlen a sok finom kaja, a kiszolgálás, minden :D
És még a Szőcs meg a Csomós családokkal is találkozhattunk.
Ja és nem utols sorban, természetesen, köszönet a Fuksz családnak, akik otthon sem voltak, de megengedték, h használjuk a "lkosztályukat" :)

Hát sokminden történt, amióta nincsen netünk, de ez a leglényegesebb :)))

2 megjegyzés :

Freemam írta...

Széééééép vagy! :)
Nem hiszem, hogy a manikűr teszi!

Itt olvashatol minket egyébként:
www.freemam.blog.hu

Freemam írta...

Ja, és éljen az új lakás, FOTÓÓÓÓÓT!