2009. április 6., hétfő

A varrógép és a meglepetés

Rendeltem egy varrógépet a quelle.ro -tól. Nagyon örütem, elsősorban annak, hogy kihozták egy hétre a megrendeléstől. Mert a weblapjukon azt írta, hogy 30 nap a kiszállítási idő. (A múlthét kedden kaptam kézhez.)

Jól kipróbáltam, úgy kell vigyorogjak, nagyon meg vagyok elégedve vele, legalábbis így elsőre.

Igenám, de rendeltem még pár tűt is hozzá, emlékszem a Nagymama gépén volt, h törtünk el a tűt és hát mit is mondjak: nem örült neki Nagyi.

Hát, a varrógépet amikor hozzák: a tű-szett nincsen benne a csomagban. A számlán írja, hogy "va fi livrat ulterior" (később küldjük) Már csak azt reméltem, h a szállítási költséget nem fogják mégegyszer felszámolni. Pénteken már hívott is a nő, hogy hétfőn mikor hozhatják, csomagom van a Quellétől? Mondja az árát is, óóóó, yess! nincsen még egy szállítási költség! Szuper!

A párhuzamos sztori a hugom sztorija, aki megrendelt egy adag mosható pelust, valami magyarországi web-áruházból. Lelkesen mesélte, h megérkezett a csomagja és ajándék is volt benne, két apró kis babazokni meg még nem is tudom micsoda.

És akkor megérkezik hétfőn, vagyis ma a fiú, hoz egy elég nagy dobozt, ahhoz kéest, h a tűk egy kicsi mellényzsebben is elférnének. Gondolom, biztosan az ajándék. Merthogy a hugom is kapott ajándékot!
Vigyorogva bontogatom a csomagomat. Háááát, a nagy doboz meg van tömve papírral. S az a rengeteg papír tetején egy gyufás-skatulyányi dobozkában a tűk és a számla.
Szóval sehol semmi ajándék.

Na de hülye vagyok, h ilyen ajándékokra gondolok, jót röhögtem magamon, de most sem értem: tényleg nem találtak volna egy kisebb dobozt? :))))

Mi több: nem is tudom, h szükségem van-e ennyi tűre, mert a géphez is tartozott 3 póttű. Csakhogy én amikor felhívtam a weblapon látható számot, akkor a csaj a telefon túlsó végén semmit sem tudott. Szóval az ül az irodában, de szerintem annyira sem ért a varrógéphez mint én, pedig aztán én tényleg nem vagyok egy nagy varrónő...

1 megjegyzés :

reka írta...

Eureka!

EBBE a dobozba fogom belepakolni a fűszeres tasakokat, amik mindig lógnak szanaszt a szekrényben. Csak kinyitm a kagyló fölötti szekrényt, szembepotyog egy megbontott tasak fehéj, egy sütőpor s egy kis kakaópor. A rendetlenségnek vége! Megvan A doboz hozzá :D