2009. április 14., kedd

A nagy mű

Varrtam egy met tai típusú hordozót. Ma ki is próbáltam, de sztem a 13,5-14 kg-s fiam valahogy jobban csücsül a hátamon a kendőben, mint ebben. Azért persze nagyon kényelmes. Lehet, h ő már túl nagy hozzá?

Nos, tiszta szégyen, ahogy kinéz, de azért megmutatom ország-világ előtt.

Életemben nem készítettem semmiféle applikációt, ez az első. Hát megbántam, h nekifogtam, mert: erre a pettyes anyagra sztem totál nem talál. Az anyagja sem talál. Egyik valamilyen gyűrt anyag ("creponata") és vékony, másik sima és vastag. És asszem, h nem kék cérnával kellett volna.

Na de az első mű semmilyen műfajban nem a tökéletessgéről híres.

Így néz ki:

3 megjegyzés :

Csete - Bodor család írta...

Szerintem nagyon jó lett, sőt szerintem a kis pöttyök jól kiemelik a csillagokat és a holdat.

Nem is tudtam, hogy tudsz varrni.
Gratula.
Puszi, Piroska.

Mona írta...

Réka!
Béleld ki a pántokat alul is és felül is, akkor biztosan kényelmesebb lesz!!!!

Meg lehet, hogy a body részen az anyag kevés és nincs tartása, azért nem kényelmes!

Mert annak kellene lennie sokáig.......

reka írta...

Örülök, h van olyan is, akinek tetszik. Kösz a bátorítást.

Mona! A felső pántok ki vannak bélelve és nem az a baj. A body részbe vagy kellett volna még anyag, vagy szélesebbre kellett volna szabnom. Kb. 38 cm széles mindenhol. A baj az, hogy Tibikének már elég széles a terpesze... térdtől térdig vagy hogyismondjam. És egy fél óta után már eléggé lógtak lefelé a lábai, ahelyett, h úgy maradt volna, mint ahogy feltettem.
Na de eredetileg a hugomnak kézült, ott meg nyáron lesz egész pici a bab, szerintem jól fog fungálni, s kölünben is, szándékomban áll még dögivel varrni ilyensmiket. :)