2009. március 21., szombat

Temesvár 3

Hát ha lenne időm, akkor 5ször ennyit írnék erre a blogra.
A Temesváron töltött hétről még azt akarom elmesélni, hogy Boróval voltunk bölcssőbe való ágyneműt keresni, egy csomó üzletet bejártunk, de a babaágyneműk azok a standard 60 x 120 -as méretű gyerekágyakba valók.

Tibikének az ágyneműje kölcsön cucc volt, azt közben hazaadtam. Egész biztosan ideadta volna a "tulaj" most is szívesen, de gondoltuk, h még sokszor lesz szükségünk a bölcsőre és bele ágyneműre, így vettünk egy paplankát, anyagot és kiszabtuk és megvarrtuk... lepedő, paplankára huzat és párnahuzat... mindez kétszer. Boró örült, h én varrom, én meg örültem, h ő Tibikének rajzol, énekelget meg mindent elkövet, h én békességben, zavartalanul tudjak haladni a dologgal.

Így néz ki a végeredmény:

Ez a zöld nem éppen gyerek-minta, de nekünk tetszett.




A "modell" pedig az angyal-hozta waldof-baba, aki közben kinyitotta a szemét és a száját is. ("Őt is megkeresztelte a papbácsi.")

Aztán péntek este Tibi is megérkezett, arra almástésztát késztettünk és töltöttbárányt. nyamm-nyamm. Csanna küldött egy fél bárányt Zalántól és megvártuk vele Tibit is :)

Aztán a hétvégén a fiúk elmentek motorozni (Zalánnak ugyanis van egy új motra, Triumf Tiger). Mi befejeztük a varrást, s sokat lézengtünk...

Vasárnap hazaindulás előtt megálltunk a központban és lesétáltunk a Bega partjára. Majd elárulom, h miért ;)

Nincsenek megjegyzések :