2009. március 9., hétfő

Temesvár 1

Pénteken este jót pletykáltunk, mindenféle terveket szövögettünk, h mi mindent fogunk együtt csinálni egy hét alatt.

Zalánnal elkerültük egymást, mert sajnos meghalt a nagymamája. Ő pénteken még dolgozott és utána rögtön elindult Udvarhely felé. Mire én megrkeztem ő már Déván is túl volt...

Szombaton délelőtt elmentünk hárman: Boró, Tibike, én, a Iulius Mall-ba. Ott valami kurzusokat tart egy orvosnő pocakosoknak. Beültünk mind a 3-an, de mikor Tibike meglátta, h a függöny mögött van egy kerekes járóka, akkor kezdődött a világvége! Ugye nem én mondtam a világ legeslegebb gyermekét? Nem is tudom :(

Aztán a Kids Land előtti traktorban kormányozott és vezetett amíg Boró végzett, majd hatalmas hiszti által kísérve kivonultunk a Mall-ból. Én nem vásároltam olyan zsetont, amivel az a traktor zenélt és mozgott volna. Nem a pénz miatt. Azt hiszem ugyanakkora hiszti lett volna, vagy esetleg még nagyobb, ha a traktor még burrog-villog-zenél is, míg ő benne ül. Nem tudom ki találta ki ezeket az idióta masinákat. A Kauflandok bejáratánál is van és mindenhol, úton-útfélen... ez elég szörnyű...

Hazafelé a kocsiban persze elaludt, hiába na, a hiszti az fárasztó dolog.
Alvó gyerekkel nyugodtan be lehet vásárolni, a Kaufland parkolójában szobroztunk míg Boró bevásárolt.

Délután szülinapra voltunk hivatalosak...
Kingnak volt szülinapja, meghívott a Benedettába. Ott ettünk egy finom gofrit, és egy meggondolatlan döntés: megittam este fél7kor egy KV-t, amit igaz, h gyengére kértem és teljesített is mindn kérést, de azért még éjfélkor is alig tudtam elaludni...

Nincsenek megjegyzések :