2009. december 5., szombat

Ki épít jobbat?

Ez még akkor történt, amikor Boróék itt voltak, csak kimaradt a beszámolóból.

Egy szép délután sétálgatunk (Boró, Laca, Tibike, én) az Andrei Muresanu negyedben és álmélkodunk, hogy milyen szép és milyen nagy házak vannak errefelé. Azt mondja Boró: Te, ha megnyerem a 7 millió eurós főnyereményt a nemtommelyik lottón, akkor építek egy jó nagy ikerhzat, s beleköltözünk mi is s ti is.
Tibike értetlenkedik, nem tudja mi az ikerház.

Boró: tudod, Tibike az egy nagy ház, aminek 2 része van. Azért akarok két részt, mert egyikben laknál Te apával és anyával, a másikban pedig Zalán, Laci baba és én.
Tibike: én is építek egy nagy házat, egy csomó lésze lesz!
B: Tibike! Én Kolozsvárra építem az enyémet, Te hová?
T: én az új szőnyegle!

Nincsenek megjegyzések :