2009. december 21., hétfő

Búszdikkinszon és Andia

Hű, ha ezt Bruce Dickinson tudná...

No.
Ma Tibike talált az asztalon egy borosüvegnyitót (nemrég tudtam meg, h a román neve tirbuşon). A magasba emete és lelkesen kiabálva újságolta:
-Anya! Ez a lepülő. Nagy felél lepülő! Andiába megy a lepülő! A mikfokonos vezeti!
-Ki vetezi? - kérdezem, bár tudtam már, h miről van szó. Ez még mindig az Iron Maidenes film.
-Búszdikkinszon, anya!

Ez a cégnél történt a konyhában.

Aztán hazajöttünk és vacsora közben Tibike mesélni kezdett:
-Anya! Felültem egy nagy felél lepülőle, elutaztam Andiába. A gitálomat is vittem, anya! Ott felmentem egy nagy színpadla és gitálozni kezdtem.
-Hűűű, de ügyes vagy!
-És Búszdikkinszon énekelt a mikfokonba. A többiek megtapsoltak, anya! Így énekelt a mikfokonba anya: - és meg is mutatta. Balkézben tartotta szájacskája elé a képzeletbeli mikrofont és jobbkezét jó magasra emelte - Hééééééé - visította melléje. - Anya! A többiek megtapsoltak!
-Nagyon ügyes vagy, kisfiam!

-Anya, milyenek a lokkelek?
-(hm, erre mit is lehet válaszolni?) Olyanok, akik szeretik a rokkzenét. Olyant, amit Bruce Dickinson énekel. Neked tetszik az a zene?
-Igen.
-Akkor Te is rokker vagy, fiam.
-NEEEEEEEEEEMMM, én nem vagyok lokkel.
-Hát pedig apád-anyád rokker, fiam.
-Igen? AKkol én is lokkel vagyok :))




Aztán hazajött Apa később. Elővették a gitárjaikat.
-Apa, mikol bementem egy konceltle ANdiába, felmentem egy nagy színpadla és énekeltem a mikfokonba.
-Apa, ez egy nagy felél lepülő, Andiába lepül, Búszdikkinszon vezeti. Bemennek a konceltle, jajj de nagy zene van!

Szóval ez egy ilyen nap :-)))

(Közben rengeteg egyéb aranyos dolog is történik, fene tudja, h mért éppen a zenész dolgokat írom le... Ilyen ez a blogírás, mindent nem lehet leírni, sajnos.)

Nincsenek megjegyzések :