2009. június 9., kedd

Tartozásom

Mostanában annyit utaztunk-jöttünk-mentünk, hogy rendesen elmaradtam a blogírással, de egyébként minden mással is, házimunka, stb...

Amivel mindenképpen tartozom: a temesvári pesztrálás!

Nem fogom most hosszasan ecsetelni, a lényeg egész egyszerűen az, hogy csudajól éreztem magam! Szerintem ha megmérnék, akkor a labor is kimutatná, h megnőtt az ösztrogén szintem a sok babázástól. Csuda szép-aranyos babája van a hugomnak :)

Nagyokat sétáltunk, bár éppen akkor voltak a hidegek... Én főztem, amit a hugom kért, csak éppen bor, paprika, hagyma és fokhagyma és minden nélkül. Első nap rájöttem, h nem ehető amit a szoptatós mama eszik, másnaptól két adagot főztem :)) Ja, mret hogy a babája eléggé hasfájós... Utólag kiderült, h talán túl sokat eszik és ettől van az a sok bukás-görcs-visítás meg ilyen csúnya dolgok.

A hugom, személyiségét illetően fele-fele arányban keverve melankóikus és kolerikus. Ez csodás párosítás, h engem munkára bírjon :)) A melankolikus énje listát írt nekem a teendőkről. Minden reggel ki lett állítva a lista ;)
A kolerikus részleg pedig arról gondoskodott, h nehogy egyébbel pocsékoljam az időmet :))

Na de ez nem anaszkodás, nehogy félreértse valaki. Azért mentem oda, h segítsek a friss anyukánk, nem azért, h panaszkodjak. Olyen teendőim voltak, mint:
-főzés
-mosógépet bepakolni
-teregetni
-vasalni
-teát főzni a mamának
-almakompótot készíteni
-na és persze vele menni a sétákra reggel és estefelé :D

És persze önszorgaolmból még pelenkázhattam és böfiztethettem is :)

Ééééés Borócival jó nagyokat pletykáltunk.

Szerda reggelig örültem, h a fiamat nem vittem, utána egyre inkább hiányzot...

Pénteken töltötte Laci-baba az egy hónapot. Ez alkalomból tortát is sütöttem, mert jöttek Tibi és Andi, szóval amúgy is sütöttem volna valamit ;)

A hétvége jó volt, sokan voltunk, örültünk, h együtt lehetünk.

Piknikezni is akartunk, de csak a tűzgyújtásig sikerült a dolog, ugyanis hazavert az eső. Laci-baba amúgy nem élvezte ezt a helyzetet, sajnáltam szegénykét :(

Hétfőn (gyereknapon) jöttünk el Temesvárról, útközben megálltunk egyet radinázni Trasheréknél. Ott is nagyon édike a baba :)

Kedden mentem Tibikéért.

Szerdán jöttünk vissza és újra együtt a kis-családunk.

Csakhogy nehogy túl unalmas legyen...

Nincsenek megjegyzések :