2009. május 25., hétfő

Zalán bátyát szeretjük

-Kit szeretsz, Tibike?
-Anyát.
-És még kit?
-Apát.
-És még kit?
-Zaá (újabban Zalá)
-Zalánt miért szereted, szivem?
-Motóóóóóóó! :D
-És még kit?
-NEM!
-Nagymamát?
-Nem.
Nagytatát?
-Nem.
stbstbstb... nemnemnem...


Szombaton elmentünk Medgyesre és készítettük Tibikét, hogy "édesaanya elmegy vonattal, édesapja elmegy autóval, Tibike ittmarad Nagymamával és Nagytatával.
Elsőnek én indultam. A két Tibi kikísért a vonatállomásra és integettek, amikor a vonat elindult. Ez a vonat Aradig ment, ott váltani kell...ett volna, mert Zalán bátyánk megígérte, h elém jön, én meg megkértem, (vagy beleegyeztem?) h akkor már ne autóval jöjjön, hanem motorbiciklivel :D

És megvolt a kalad:
Leszállok Aradon, bő 4 óra vonatozás után a gyorsvonatról. Hát senki sehol.
Gondolataim: remélem semmi bajuk nem történt (mert Sorinnal ketten jöttek). Felhívom! - De rögtön eszembe jutott, h hiába hívom fel, mert ha motron ül, akkor úgysem veszi fel. - Akkor felhívom Borót. - Jajj Isten ments, mert lehet, h csak egyszerűen késnek, s akkor Boró potyára jól megijed, h merre lehetnek?
Végül írtam Zalánnak egy SMS-t: "Itt szobrozosok a főbejárat előtt." És vártam. Akkor láttam, h befordul két motor. Egy szürkés, egy pirosas :D:D:D:D MEGJÖTTEK!

Előszöris leültünk meginni egy hűsítőt. Mert a fiúk nem otthonról jöttek direkt elém, hanem már korábban indultak s még összejártak egy-két helyet, ezért is késtek el. Sőt: így is lerövidítették a tervezett túrát!

Hűsítőivás után belibegtem a farmerruhácskámban a vonatállomás mosdójába, és kijöttem bakancsba és bőrgatyába. Ja: Zalán elhozta a hugicám motros cuccait. Aztán térdvédők, dzseki, kesztyű, sisak funkcióba helyezése. A hátizsákom tartalmát átpakoltuk a motor "dobozába" (vajon mi a _rendes_ neve annak?).
Megbeszéltük a jeleket: jobbváll veregetés jelentése: gyorsabban is lehet; bal váll veregetése: lassabban!

Aradon kicsit eltévedtünk, de aztán ahogy kijöttünk a városból már minden OK. (Aradon egyébként MINDIG eltévedünk, amikor Tibivel ketten jövünk kocsival. Eddig 2szer nem tévedtem el, mind a kétszer egyedül voltam, vagyis a gyerekkel. Az a politika szerint mentem, h ahol nincsen tábla, ott előre, ahol van tábla, ott az szerint.)

Mi mentünk elől, a TRIUMF TIGER-rel, hátul jött Sorin, a valamilyen Hondájával. Ja: Transalp, most mondja Boró.

Egyszercsak megálltunk, mert Sorin elmaradt. Vártuk-vártuk, megjött. Kiderült: nem húz a motra. Kicsit állítottak a relanton, aztán megegyezték, h csak 80-90-nel tudunk menni, és menjen Sorin elől. Így jöttünk Temesvárig. Hát a megálló előtt sem mentünk 100-nál gyorsabban, miattam, mert én 100-nál sűrgősen veregettem a sógorom bal vállát. :)

Nagyszerű volt! ;)
Szerettem volna egy fotót a mostros cuccban, motoron vagy ilyensmi, de a nagy izgalomban-buzgalomban elfelejtettem. S amikor megérkeztünk, akkor rohantam fel Boróhoz s a babához... :)

Laci-babáról holnap mesélek, remélem lesz időm. Előlegben annyit, h komolyan verseng a "világ legszebb babája" címért. ;) Nagyon-nagyon rohamtempóban nő: 1,40 kg-t hízott ás még csak nem egészen 4 hetes!

1 megjegyzés :

monee írta...

Jó babázást nagynéni! ;) :D