2010. december 2., csütörtök

Hordozókendő beszólás

Nagytata lehetett, sétáltatja a totyogó lányunokáját. Érkezem Jutkával, kendőstől.

-Vaaaaai doamna! Nu stiam ce aduceti acolo! Un bebelus?
-Da, o fetita!
-Nu sta acolo prea adunata?
-Cred ca si in uter statea destul de adunata.
-Dar chiar este foarte mic.
-Cum sa fie mare domnule? Nu are nici doua luni!
-Vai de mine? Si o aduceti afara deja?

----------------
Doktornénihez azért mentünk, mert Tibikének nagy láza volt, de Jutkát is vittem, hol is hagyhattam volna? Természetesen kendőben.
Az aszisztensnő szólt, h igen összegyűrtem a leánykát. Mondtam neki, hogy pontosan a méhbeli pozicióban van, s szerintem üvöltene, ha nem lenne neki kényelmes, de hát ő i látja, h mennyire elégedetten alszik...
A doktornő beleszólt, h jó ez a póz, mert ez nem kenguru és nem ül benne a gyerek. Mire az aszisztensnő:
-de azért néha kinyújtva is hagyjam, mert nem élheti le az életét a méhbeli pózban.
Próbáltam nem felnyeríteni hangosan, csak mosolyogva megnyugtattam, h csak az utcán hordom így, otthon nem. (Pedig hát nem is tudom miért montam, mert itthon is néha felkötöm, amikor már nem tudok vele mit kezdeni.)

2 megjegyzés :

Mona írta...

Sajnos nem értem...........

Legalábbis az elejét!

Korodi Enikő és Laci írta...

1.Villő 5 hetes volt, amikor egy este a Stanca előtt sétáltatva találkoztam az orvosommal és egy neonatológus csajjal. Ez utóbbi megjegyezte, hogy nagyon jól teszem, hogy kiviszem a gyermeket (különben 3 hetes kora óta).

2. Úgy, ahogy a pelenkát is elhagyják előbb vagy utóbb, vagy ahogy egy csomó veleszületett reflex eltűnik, valószínűleg a magzati pózt is elhagyják, mire férjhez mennek. Hogy ezt az asszisztensnő nem tudja, hát az ő baja.

3. Ünige még csak 1 éves 1 hónapos volt, amikor a nőgyógyászomhoz mentem ellenőrzésre (a magánkabinetbe), s ott az asszisztensnő kiakadt, hogy még mindig szoptatom a leányzót : "Vai doamna, dar asa ceva nu se poate!" stb. Ha tudná, hogy a nagyleány még most is szopik, pedig mindjárt 3 éves, szerintem keresztre feszítene. De az ő baja...