2010. szeptember 23., csütörtök

Az év fája

Kedves Olvasóim!

Arra kérlek Benneteket, h segítsetek megszavazni az énlaki hársfát az év fájának.




Ezért 2 kattintásra lesz szükség:
1. Az énlaki fa
2. A "SZAVAZOK" feliratú gomb.

Szóval naponta kéne egyet szavazni erre a szép fára.

S hogy miért pont erre?
Hát Énlaka 3 km-re van Firtosmartonostól, ahol a gyermekkorom nyarait töltöttem. Ennél több magyarázkodásra nem is lesz szükség, ugye? Egyszerűen: szűvemcsücske! ;)

A zsűrin átjutott 12 fa közül a netes szavazás alapán fog eldőlni, h melyik fa lesz az év fája, és az illető megkapja a 3000 lejt, hogy rendbetegyék a fa környékét.  Erre a 650 éves fára pedig abszolút ráférne!
Ezt az "akciót" a csíkszeredai Polgár-Társ Alapítvány hirdette meg.


Köszi!

3 megjegyzés :

Bedő Zoli írta...

Szia Réka !!!
Nmetom emlészel-e még reám, de a férjeurad emlékszik, remélem:-)) Véletlenül akadtam a blogra, hát gondoltam irok...Zoli, Szetgyörgyről, hegymászás, ilyesmi, ha nem megy nézd meg ezt a linket: http://picasaweb.google.com/urielz29. A blog jó, rengeteg okos dolog van rajta az ifjabb generációval kapcsolatban, főleg hogy most mi is abba a cipőben járunk...No, ennyi, irjatok vissza ha van kedvetek:-)Tibivel rég nem beszéltem, jó volna pár szót váltani
Remélem a fa megnyeri a választást:-)
Üdv!

Freemam írta...

Szijja!
Megszültél már husom?

Unknown írta...

Kreatív blogger díjat kaptál itt:

http://bogisandor.wordpress.com/2010/09/30/kreativ-blogger-dijat-kaptam/