2010. július 8., csütörtök

Sokminden történik, s minden egyszerre...

... ezt azért mondom, h nehogy valaki azt gondolja, hogy azért nem írok, mert nem történik semmi.

Az úgy volt, h már éppen készültem elkezdeni a jól megérdemelt lazulást... amikor behívtak érettségiztetni. Az igaz, h nem lett volna kötelező, de azért a kicsi pénzért elvállaltam. A múlthéten le is zajlott a nagyja. De ezen a héten még ittmaradtam fogászatra járni, és elintézni a vodafone-os, bankos és egyéb ügyeimet. Viszont szombaton, bizony Isten hazamegyek és alszom kb 1 v 2 hetet!

Tibike ez az idő alatt Medgyesen és Sároson tartózkodik. (Felváltva. Ahová mennek Csannáék, oda viszik Őt is.)

Már roppant hiányzik a kis lurkó :)

Csanna s Csapja telefonon számolnak be a hőstetteiről s az aranymondásairól.

Kedvencem aranyköpésem, amikor felkiálltott, hogy "Vajon mit csinál a én alanyoskám? Lacám?"
Hőstettek közül a kedvenc, hogy az ugrálóban néha beviszi a labdát és vetősik, "mint a fotbalista bácsik". Ezt Szentgyörgyön a TV-ben nézték Tibi tatával, ahogy a vb-s meccseken vetődnek a kapusok _(és nem csak kapusok).
Igen ám, de azt mondja Csanna, h Medgyesen a tömbház előtt az aszfaltra is komótosan lefeküdt, olyan címen, h ő vetődik :)))


Persze bilire, WC-re nem ül, ha valaki erre lenne kíváncsi. Ha meleg van, akkor kap bugyikát (én kértem így Csannától), ha meg nem, akkor pelust. Alváshoz mindig pelust. Ebben az időben nemigen száradnak a pelenkák, szegény Csanna... de hát gnodolom, h feltalálják magukat! :)


Itt nálunk pedig zajlik az élet, Tibi jár dolgozni, hétvégén elment céges bulizni, ahová én az érettségi miatt nem tudtam elmenni, de ahogy meséli, h micsoda túrákon voltak, hát lehet, h nem is nekem való lett volna...

Én pedig ezen a héten eltettem cseresznye- és meggykompótot, sőt, egy barackot is. De ma eszembe jutott, h a télen-tavaszon már 4 személyes lesz a családunk és a legeslegkisebb ha tavasszal akar majd gyümölcsöt kajálni, akkor nemigen lesz semmi. Ezéer ma még vettem egy adagot, amit befagyasztok. És őszibarackot is fogok fagyasztani.

Hát kb ennyit rólunk, még 2-t alszunk és találkozunk Tibikével :)

Nincsenek megjegyzések :