2010. július 25., vasárnap

Neve nincsen, de mai tai-ja van

... mármint a kislányunknak :)

Szerdán kiszabtam. Olyan hitvány ollóval nyiszáltam az anyagot, hogy csak. De nem adtam fel. Persze én is hibás vagyok, mert elhoztam a varrógépet és minden kelléket, kivéve a jó ollómat.

Csütörtökön elmentünk Medgyesre, akkor nem haladtam semmit.

Pénteken és szombaton megvarrtam.

Vasárnapra maradt 5-6 cm varrnivaló, ti. szombat estére kifogyott az alsó cérna, éppen amikor még lett volna 5 cm cikkcakkoznivaló. No, ezt csak vasárnap, vagyis ma reggel hoztam össze.

Tibi felakasztotta az ugrálóra, súgy készítette a fotót.

2 megjegyzés :

Monee írta...

Kir! EZ SZUPER LETT! :D Szépek a színei, nagyon tetszik!
A 30 hetes pocak sem semmi, gúvadt a szemem, hogy úristen, ez ekkora is lehet?! :DDDD
További jó nyarazást!

reka írta...

Köszi Monee! A színek nekem még mindig egyre jobban tetszenek, bár sztem nem is igazán látszik jól a kockás anyag színe ezen a képen. Remélem jobb kép is készül majd róla!

A másik kérdésre a válasz: igen, lehet ekkora, de hála Istennek, még odaférek a varrógéphez
:)))