2010. július 17., szombat

Testvérváró...

Tegnap Medgyesre utaztunk Csapjáék Aveojával. Nagytata vezetett, nagymama ült mellette, mi ketten hátul. Tibike a székjében, én mellette.
És mondom, hogy: Tibikém, amikor megszületik a testvéred, akkor teszünk ide még egy széket és ő abban fog ülni. Két szék lesz, az a tied és a másik a testvéredé lesz.
Tibike ennek látszólag roppant örült, majd kifejtette:
-Igen, és amikor megnövök, akkor odaadom a én székemet Lacikának és én vezetek és viszem Lacikát és a tesvélemet. Olyan gyolsan vezetek!!! Volvot fogok vezetni, Anya!

***


-Amikor megszületik a tesvélem, Anya, akkol én fogom neked adni a pelenkáját, hogy feltegyed a popsijála. És hozom a popsiklémet is és a tölülközőt is. A lufáját (lufa=ruha) is hozom és én egyedül öltöztetem fel.

***


-Amikor megszületik a tesvélem, akkol nem fog tudni jálkálni, de én megfogom a kezét és megtanítom jálkálni.

***


-Amikol megszületik atestvélem, Anya, akkol veszgyünk egy kicsi babakocsit, amibe betesszük Pétel babát. Én taszítom Pétel babát és te taszítod a tesvélemet.

***


-Amikor megszületik a tesvélem, akkol én taszítom egyedül a babakocsiját!

***


-Anya! Hol fog lakni a tesvélem, amikol megszületik?
-Hát itt fog lakni velünk.
-Az nem lesz jó!
-Miért nem lesz jó, Tibikém?
-Azélt, melt minden házban lakik EGY apuka, EGY anyuka és EGY gyelek.

1 megjegyzés :

P. Kata írta...

Jól mondják, hogy az első gyereket, csak ketten várják, de a másodikat már hárman. Ez a " megfogom a kezét és megtanítom jálkálni", na, ez megbőgetett. Olyan szép.
Minden jót nektek így ismeretlenül is.