2010. május 4., kedd

Nemek...

Amikor Tibikéről kiderült, h fiúcska, örömömben lefolyt a könnyem. Micsoda megható dolog! Fiam lesz.

Mire hazaértem, már duzzogtam, hogy tele lesz a házam vonatokkal, teherautókkal és folyamatosan pisztolyért és puskáért fog könyörögni. Különben is, nekem lánytesóm van, a családunkba nem volt fiú, mittudomén, h mit kell kezdeni egy kissráccal?

(Tibi közben bővítette a listát: csapágygolyó! parittya! halászbot és az összes hozzávaló kellék! - ezek lesznek a drága kincsek!
Ebből aztán egy érdekes beszélgetés alakult, összehasonlítgattuk ugyanis a mi lányos kincseinket ezekkel. Mármint a Nagymama maradék-anyagos zsákja, az ágy alatt a kis bőrönd a mindenféleszínű és mindenfélefajta cérnákkal, különböző méretű tűk. Meg persze a kisolló, amit sajnos csak kölcsön szabadott venni, s még nyaklevessel is fenyegetőzőtt Nagyi, ha nem tesszük a helyére (amit persze soha nem osztott ki :) - helyette inkább ollót keresett kicsi és nagy, amikor néha nyoma veszett).)

Másnap persze szégyelltem magam, hogy hogy lehetek ilyen bugyuta.


Végül a fiacskámat - természetesen - ezeregy lányért nem cserélném el :)


Most pedig ismétlés.
Tegnap, hogy kislány, hát libabőrőzött a karom a gyönyörűségtől. Ez igen! Lesz egy lányom!

Mire hazaértem az járt a fejemben, vajon hogy fogok én lányt nevelni? Ilyenek jutottak eszembe, mint: "apróbbakat lépj! egy lánynak nem illik akkorákat lépni". Meg az, hogy "üllj összetett lábbal, kihúzott derékkal, egy kislánynak nem illik így széttehénkedni"...
Nem hiszem, h menni fog ez nekem :(

Mára persze máris furdallt a leliismeret, hogy gondolhatok ilyen butaságokat?


És közben az idősebb generáció meséli, hogy bezzeg az volt az igazi meglepi, amikor születéskor derült ki, hogy "Er" vagy "Sie". Hát persze, biztosan más élmény volt, de meg kell mondjam, hogy ez így is elég izgi :)

3 megjegyzés :

Vass Lehel írta...

Szia Rékus. hallom, hogy nem gyermeked hanem leányod lesz :-o) Grttttttt/
Gyere a blogomra ;s szavazz, mert ez megint szavazos palyazat, es nagyon fontosak a szavazatok, mert sajnos ilyen a verseny. Minel tobben szavaznak a fotoimra annal job, mert tobb az esely bekerulni a legjobb 20ba, es igy minden szavazatra szuksegem van. Egy fotora egy IProl csak egyszer lehet. Koszo, koszi.

Magdi írta...

Rékuci draga, akkor most a lanynevekbol irhatsz listat, merthat tudjuk, Tibike nevet megalmodtad anno. Nagyon orvendek hogy minden Ok, sok egeszseget!Pusszok.Magdi

Névtelen írta...

Réka!!! Olyan aranyos jeleneteket kepzeltem el, amikor olvastam ezt a bejegyzesedet es visszagondoltam az en ultrhangos talalkozasaimra. Hazaig vigyorogtam amikor kiderult 20 hetesen(Kolozsvaron, szinten a regi babszemdoktoromnal voltam), hogy meg lesz egy fiam pedig 80%-ban leanykara gyanakodtunk es mar bele is eltem magam. Aztan valtott az agyam eleg nagy orommel, pedig milyen is lenne a vilag janyok nelkul. Pusszok, nektek es jo novogetest.