2011. július 5., kedd

"Femeie la volan"

(Mona kedvéért (apropo Mona, hogy vagy????), a cím azt jelenti, hogy nő a volánnál.)

Remélem, hogy legközelebb nem gyerekestől fogom elütni a babakocsit... :)))


Egy szép hétfői napon elindulok a fogorvoshoz. Autóval kell mennem, mert messze van. Izgulok, mert ki kell húzzák egy fogamat. (Mielőtt bárki megkérdőjelezné: már legalább 10 éve mentik ezt a fogamat, tényleg ki kell húzni. Nem is fog, csak egy megromlott gyökér.)

Kitaszítom Jutkát babakocsistól. Tibikét volt akire rásóznom, de Jutkát muszáj volt magammal vinnem. Így alakult. Szóval kitaszítom a kis babakocsit, lekapom róla az autósülést babástól és ügyesen bekötöm a hátsó ülésre. Aztán, mint aki jól végezte dolgát, beülök és tolatni kezdek. Hallom-érzem, hogy valaminek nekimentem. Tudom, hogy semmi nem lehet a kocsi mögött, de azért megállok, szétnézek az összes tükörben, látom, hogy tényleg nincsen semmi és még tolatok egy kicsit. Megint hallom a valamit, de tudom, h tkp. nem hallhatok semmit. Nos, az utca végén eszembe jut, hogy biza a babakocsi "alját" nem tettem be. Egyből tudom, h azt ütöttem el. Visszafordulok, pléhpofával kiszállok (remélem, h senki nem látta),  bedobom a "kerekeket" a csomagtartóba és elhúzok.

A fogorvosnál kiveszem a "kerekeket", aztán ki a gyereket, össze is rakom a babakocsit, s mire indulnék... hát az egyik kerék úgy áll, hogy a 100 éves lószekérnek sincs ennyire  bedőlve a kereke. Megállapítom, hogy használhatatlan.

Aztán örülök, mert mégiscsak megúszom foghúzás nélkül. Pontosabban sikerült elhalasztani a dolgot.

Este Tibit megkérem, hogy renoválja meg a babakocsit, mert én, a hordozós, a kendős, mégiscsak használom nagyritkán ezt a kis kocsikát. Szét is szedi, és rájövünk, hogy az egyik tengelye meggörbült, de kiegyenesíteni nem tudjuk, mert kéne valami satu, vagy ilyesmi.  El akartam vinni valami autószerelőhöz, csak két dolog tartott vissza. Egyik, hogy nemigen vlt időm ilyen extra járkálásra azokban a napokban, másik pedig az ego. Nem akartam látni az autószerelő pasik képét, amint éppen ecsetelem, h elütöttem a gyermekem babakocsiját. (pirulós szmájli)

Aztán Tibinek úgyis útja volt egy ilyen műhelybe, megkértem, s el is intézte, aztán még aznap össze is rakta. Tehát újra van praktikus-könnyű-kis-babakocsim. Minden jó, ha a vége jó, azóta roppant figyelek, hogy betegyem az autóba az "alját" is.

Nincsenek megjegyzések :