2011. január 13., csütörtök

Az ünnepek

Szerettem volna több apró részletre is kitérni, de rájöttem, h ha sokat halogatom, akkor egészen kimarad a beszámoló.

Kezdem is:
pénteken este megjött az angyal itthon. Hozott egy kis fácskát, nem akartunk nagyot, mert másnap reggel elutaztunk, de ahhoz elég volt, h mi itthon ünnepeljünk.
Tibikének hozott az angyal egy nagy traktort, elől buldózer, hátul markoló. A gyerek extázisban volt tőle, alig vette észre a fát, a csillagszórókat, a gyertyákat, stbstb.
És persze a nagy lázban úgy bepöccent a gyerek, h alig tudtuk lefektetni.

Most a mi ajándékainkat nem sorolom...

Aztán első napján reggel útnak indultunk. Bepakoltam a 4tagú családunknak, első "svungra" Medgyesig mentünk, egész jól utaztunk, Jutka minden útra üvöltve indul, aztán ahogy az autó elgurul, már alszik is. Elég szívszaggató, de mostmár tudom, hogy csak addig kell kibírjam, amíg elindul a kocsi...

Medgyesen is járt az Angyal! Volt ott is szép karácsonyfa és ajándékok. Itt Tibike apró hangszereket kapott, csörgődobot, cintányért, ilyen-olyan zakatoló kütyüket, szép hangúakat.

Ott megvolt a díszebéd, aztán délután továbbindultunk, ordítva, persze, de atán Szentgyörgyig aludtak a gyerekek.
Milyen érdekes, az Angyal itt is járt! Tibikeegy doboz, 15 darab forgalmi táblát kapott. Elég szépek, fából vannak, kb 10 centi magasak. (Mostanában alig lehet Tibikével gyalogolni, minden tábla alatt 5-10 percet rostokolunk és megbeszéljük, h miért van ott, mit jelent, stb... No, ennek is erősen örült a gyermek. Hiába na, ez az Angyal midnent tud ;) )

Sztgy-ön voltunk 30.dika reggelig. Közben Krisztáékat és Borbiékat is meglátogattuk.

No, 30-án visszamentünk Medgyesre, ott töltöttünk egy napot, 31-én reggel onnan továbbutaztunk Temesvárra.
Deván egy benzinkútban szoptattam, pelenkáztam... képzelhetitek hogy megbotránkozott ott midnenki, ráadásul még a mosható pelusokat is látták páran :))) - Azt hitték biztos, h nem vagyok fix.
A benzinkút vendéglő részének a 4 fala közül 3 üvegből van, de olyan lazán szoptattam, h csak ...

31-én hulla fáradtan értünk Temesvárra a hugomékhoz. Éjfél előtt 9 perccel kiderült, h nincsen pezsgőnk, ezért borral koccintottunk... lazák voltunk erősen.

Aztán Tibi 2-án visszajött Kolozsvárra, én meg a gyerekekkel még egy hetet Temesváron töltöttem, Tibi utánunk jött szombaton és vasárnap mind hazaköltöztünk végre.


Temesváron nagyon-nagyon jól telt, bár elég fárasztó volt. Egyebet nem csináltunk, csak midnen nap:
reggel Zalán elment, aztán mi reggeliztettünk, készültünk és elvonultunk a játszótérre. Onnan hazavánszorogtunk, ebédeltünk, lefektettük a fiúkat. Ha lehetett, mi is pihentünk. Délután volt még egy kimenő általában, aztán estére hazajött Zalán. Este v délután Boró főzött holnapra, és minden nap lelkesen ajnároztuk a mosogatógépet. Azt hiszem, mi is minél hamarabb meg kéne vegyük :)

Temesváron készült képet találhatóak ITT(klikk).

Nincsenek megjegyzések :