2010. június 5., szombat

Muffin

Szintén szülinapomra kaptam hugiéktól egy szakácskönyvet, melyben 500 muffin-recept szerepel.

Hadd idézzem az első lapjára beírt dedikálást, ami nagyon kedves a szívemnek :)

"Lapozgasd e könyvet bátran
Muffinillat legyen a konyhádban
Legyen az sajttal vagy banánnal
Fogyassztáok jó étvággyal!"

Ez valami saját költeményük, aláírja Boróka, Éva kuzin és Zalán sógor :)

A recepteskönyv mellé... pár hónappal később sikerült egy muffinformás tepsit is vásárolni.
Rá még egy hónappal már a sütésnek is nekiláttam.


Az első egy zabpelyhes-banános volt. Abban azt élveztem, hogy egyetlen kanál mézzel van megoldva az édesítés. Tehát egy tizenkedded kanál méz van egy sütiben, az még elfogadható.

Aztán rebarbarást is készítettem, talán ez volt a legfinomabb.

Próbáltam még egy eprest a sok közül (hát eperszezon van, vagy mi a szösz?)

És egy mexikói muffin nevűt. Sajnos ez jött be legkevésbé. Sajt és kukorica jár bele, nem édes egyáltalán, talán azért nem is talált bele a kukorica? Nemtom.

És kíváncsian várom a többit is :)

Nincsenek megjegyzések :