2010. január 4., hétfő

Szilveszteri buli

Évek óta valahol szilveszterezünk, valahol messze. Voltak persze jó bulik, de amikor 2-3 nemalvós nap után haza kell utazni többszáz km-re, akkor az rém unalmas.
Idén végre nálunk volt a banda :D
(Jó, eddig garzonban laktunk, nem is lehetett.)

Itt, ahol most lakunk, az oviban, van vendégszoba is szivacsmatracokkal, ezért mertünk ennyi sok vendéget összehívni.

30-án estefelé megérkezett a Baki család:
apuka, anyuka, Abigél (aki 6 éves múlt) és Maja (aki alig töltötte a 3-at)

31-én megérkezett a Perjessy család:
apuka, anyuka, Zita (2 éves és 4 hós) és Kata baba (5 hós)

1-én délután megérkezett Tresser, családostól:
apuka, anyuka és Csanád baba, aki 9 hónapos és akit Tibikém kitartóan CsaLád-nak nevezett.


A felnőttek szinte végig a konyhában ücsörögtek, Tibi kiköltözttette az erősítőt s a hangfalakat. A gyerekeké volt a 2 szoba egészen. Szét is szedték, de hát legalább jól érezték magukat.

Egyébként szerintem a gyerekeknek nem tesznek jót ezek a nagy bulik, legalábbis az én fiamon azt látom, h nem szereti a nagy társaságot. Amikor csak 1-2 gyerek van rajta kívül, akkor elemiben érzi magát, különben nagyon összeavart, nyűg, ősetudjamibaja válik belőle. De hát valahogy ehhez is hozzá kell szoknia, egyebet nem tehet, ha ilyen járkálós-bulizós szülőkhöz született.

Egyébként rájöttem, h nem is veszünk ágyat, egy ilyen matrac mindent megér. Meg is mutatom, h mennyire élvezték...



Aztán azt is megmutatom, h Maja hogy "lokkelezett" - ahogy Tibike mondja. (csak sajnos vízszintesen filmeztem, nem függőlegesen. (Ha valaki tudja hogy lehet visszafordítani, legyen szíves szóljon!)




S keresek pár képet is...
Apás program a kertben:



A fiúk:



A lányok:



Jegyezd meg jól, míg a föld kerek...



Készül a bébiflekken vacsorára:



Tresser és CsaLádja:

Nincsenek megjegyzések :