2010. január 4., hétfő

Karácsony 2009

Sajnos eddig nem volt időm erről beszámolni. Egyébként most sincsen... :(

Rövid leszek és velős, és csak a tények miatt írom le, nehogy elfelejtsem, már totál kijöttem a hangulatból, s ilyenkor nem tudok írni.

Szóval:
hozzánk az angyal megérkezett 23-án este. Átlagban nem szeretem az ilyent, de 24-én reggel elutaztunk, majd csak 30-án vetődtünk haza, a szilveszteri bulira, ahová sok gyereket vártunk és nem szerettem volna magyarázkodni, h nálunk miért nem is járt az angyal...

No, hozott egy akkora karácsonyfát, h Tibikének derékig ér, de sebaj, majd megnő, ha elültetjük, hiszen gyökerestől hozta a környezetbarát angyalka :D

Íme:


A könyvet persze rögtön el kellett olvasni:


24-én déltájt útnak indultunk, ebédeltünk Medgyesen, s este 7re odaértünk Szentgyörgyre. Az angyal meg is érkezett, míg mi villámgyorsan meglátogattuk dédit, hiszen már késő volt.

Karácsony harmadnapjáig maradtunk Szentgyörgyön. Közben volt rokonlátogatás Kézdi környékén (Izáéknál disznótor és hosszú évek után sikerült végre találkoznunk Opra Katiékkal), Krisztáék meglátogatása, Nemez koncert az Old Men's Pub-ban.

Vasárnap vissza Medgyesre Csannáékhoz. Tibi ott is hagyott bennünket, Neki sajnos muszáj volt dolgozni a két karácsony között, pedig nem így terveztük eredetileg. Aztán szerdán (30-án) felültünk egy vonatra ketten és hazajöttünk apához, majd a vendégek is érkeztek, de ezt már írtam :)

Hát így telt.
Most nem sorolom fel, h kinek mi midnent hozott az angyal, csak annyit jegyzek meg, h írtó jók lehettünk, ha a válság ellenére ennyire gazdag angyaljárásban volt részünk.

Medgyesre érve lépcsőzünk felfelé a másodikra Csannáékhoz. Mondom Tibikémnek: - Gyere nézzük meg, h Nagymamáéknál járt-e az angyal?
-Biztos járt, mert ők is jók voltak! - véleményezte a kis hősünk. Aztán meg örült, h igaza volt :D

Így volt, aki nem hiszi, járjon utána...

Nincsenek megjegyzések :