2009. augusztus 14., péntek

Elmaradtam...

El, de rendesen. Rengeteg beszámolóval. És holnap utazunk anósékhoz, ott leszünk egy hetet, ott nincsen internyet, szal továbbra is el leszek maradva, de becsszó igyekezni fogok a pótolással!

Most elmondom, h micsoda dolgok történtek a napokban.
A martonosi buli legvégén, a szőnyegrézó partibaan, hétfőn, Tibinek eltörött a szemüvege. Így én vezettem hazafelé, pontosabban Vármezőre családi halzabálásra, onnan Nyárádszeredába keresztanyám meglátogatására, s onnan tényleg haza. Az út OK-s volt, eszámítva, h valamelyik feluban elütöttem egy kutyust. Hitvány, csak a társához akart átszaladni az úton, s én éppen jöttem. Az árokban a kutyát láttam, de, h túl még van egy s éppen ehhez szalad, azt nem láttam. A visszapillantóban láttam amint tovább sántikált... szegényből ejsze már sosem lesz igazi kutya :(( Szörnyű rosszul esik ez a dolog, de sajnos nem tudtam elkerülni.

Aztán szerdán a Baumaxban megvettem egy 4 literes vederke olajfestéket, ami kellett még a felújításhoz. Most rövid leszek és nem ecsetelem a részleteket: a vederke felborult, a fedele lerepült és 4 liter olajfestékben úszott a csomagtartó. Iszonyú. Egy autómosóban csomót pucolták, de ejsze már sosem lesz olyan autó, mint amilyen azelőtt volt :(

Holnap ismét elhúzunk egy hétre. Ma döbbentem rá, h gyakorlatilag még 2 hét van a szabadságomból. Egyiket Szentgyörgyön töltjük, másikon takarítunk s költözünk. Ma a suliba is bejártam, 4-én kell pótvizsgáztassak. Jól kezdődik az újrakezdésem, mi? Aztán órarendgyártás... stb... félek. Becsszó félek a szeptembertől :(

No, kellemes nyárvéget mindenkinek, élvezzzétek ki az utolsó 100 m-t!!!

1 megjegyzés :

Freemam írta...

Mi volt a dokinál??????????????????????