2009. július 8., szerda

Indul a nyári bulizás

Ma, szerdán, megyek Szejkére. Este 8ra kell odaérnem. Akkor kezd a PIRAMIS! Kicsit félek, h milylen lesz Som Lajos nélkül és a Révész Sándor hangja nélkül, de ilyen szinten megbízható barátnőm szerint ígéretes.
Aki nem jön megbánja!
www.zeneudvar.ro
Kicsit haragszom erre a weblapra, mert pofázik, nem lehet leállítani.

Az uram, szintén ma indul Csehországba, Vizovice nevű városba a Masters of Rock fesztiválra. Elviszi az autónkat, ezért kicsit irígy vagyok, de hát én sem fogok éppen elvesztődni. Nem szoktam :D

A gyerek pedig nagymamázik, ejsze még fiatal a rokkozáshoz :D

Szép hétvégét kívánok minden kedves olvasómnak, remélem sokatokkal találkozok majd a Szejkén. :)

2 megjegyzés :

Bela írta...

Le lehet allitani, jobb katt a jobb oldali flash kepre, es katt a playre ;)

reka írta...

Köszi, Béci, de nekem még így sem sikerült :(
Pedig próbáltam :(