2010. október 2., szombat

A takaró

Megkaptam a takarót Katafolt-tól. Ez a PÖTTYÖS a miénk :)

Már ezelőtt hónapokkal, vagy mégrégebb óta rendeltem volna már valamit Tőle, ha tudtam volna dönteni, h melyik is tetszik a legjobban. Nekem mindenik a legjobban tetszik!

És persze azt sem tudtam eldönteni, h a Tibikéé legyen-e vagy a Hugié? És milyen színű legyen? És hoooogy és miiiiiii? Remélem a határozatlanságommal nem mentem a Kata idegeire :D

No, lényeg a lényeg, valahogy összekerült a piros a kékkel és uniszex-nek nyilvánítottam és kész. És ma megérkezett és nagyonnagyon tetszik :)

El is döntöttem, hogy ez lesz a "tesóajándék", amit a kórházból hazahozunk, majd Tibike választ manót és kész.

Kata! Köszi itt is. A színekről írok Neked egy megjegyzést.

2 megjegyzés :

katafolt írta...

Olvastam, köszönöm :) És nagyon örülök, hogy tetszik! Várom a bejegyzést Hugi érkezéséről :)))

Dulmina írta...

Most aztán jól megleptél, köszönöm szépen!
Örülök, hogy hasznosnak találod az írásaimat, és kitartást a diétához!