2010. augusztus 4., szerda

Romlott reggel

Hát igen, vannak ilyen napok... És megpróbálunk nem idegeskedni, mert az ugyebr nem tesze jót. Most nagy röhögve leírom, h mik történtek.

Reggel 8kor már a piacon voltam. Be akartam vásárolni míg még Tibi itthon van, ne kelljen Tibikét is magammal hurcoljam.

Elsősorban barackért mentem, mert kompótolni akarok már megint :)

Egyúttal paradicsomot is vettem. Kiderült megint hogy azt a műanyag kosarat is meg akarják mérni. Kosár nélkül a mérleg 0.00 kg-t mutat, kosárral együtt 0.12-t. Lényeg a lényeg, h nekem bizonygatta, h a mérlege úgy van beállítva, h a kosárral együtt nulla, de nem hittem, a végén kiderült, h tényleg többet mért. Vagy 60 bani volt a különbség, amire jól le is hurrogott, h curkuszolok 60 baniért. Én nem álltam szóba vele, fogtam a portékát és eljöttem.

Aztán hazafelé megálltam egy Oncosnál tejet venni, mert müzlit akart a család reggelizni. Hazajövök, Tibi kitölti a müzlit a gyereknek, töltené rá a tejet, hááát, meg van savanyodva. Azt írja rajta, h aug. 10-ig érvényes, de ma már aludt tej volt a zacskóban. Ht nem viszem vissza a város túlsó végibe, le van sajnálva...

Közben Tibinek pakoltam az ebédet és gondoltam, h kiegészítem 2 tükörtojással a másodikját. Oljat melegítek és beleütöm az elsőt. Hűűűűűűűűűha. Sárgája nincsen, csak feketéje, büdőőőőőőőős... szörnyű. Na jól van, kidobjuk ezt is.

Tibi közben rájön, h csak hideg kaját ehet, elő is szedi. Talál egy picike vajat egy tasakban, előveszi: penészes. Hálistennek volt másik vaj is...


Hát már nem is mertem egyébnek nekifogni ezek után :))))

Kellemesebb reggeleket midnenkinek :D

2 megjegyzés :

Csete - Bodor család írta...

Minden egyszerre jön - szokták mondani. No egy kis mosoly és derű és máris átalakul a nap.
Puszi.
Piroska.

Zalan írta...

Hat tudod Reka te "cirkuszolsz" 60 baniert, de ha esetleg veszel 5-6 fele termeket tole, akkor egysegartol fuggoen o siman 30 banitol 1.2 lejig kaszal minden egyes meres alkalmaval. A te zsebed karara! Tehat ha olyan vagy mint en, akkor megveszed egy valakitol a leveszoldseget, gyumolcsot, salataba valot, stb. Siman rafizethesz 5-10 lejt a vegen. Ne turd el, en aszondom.
S a tejjel kapcsolatban... hat sztem jogos lett volna visszakovetelni a benzin arat es a raforditott idot is, amig elersz a varos masik felebe. Lecsapnam a zacskot a pultra s megmondanam h 1 FRISS tejet es 5 lejt (vagy 10et) kerek helyebe! Kamion.