2012. február 10., péntek

A mosogatógép

Már legalább két éve készülünk mosogatógépet venni. A konyhabútort már úgy is csináltattam, h megvolt a helye, csak éppen a vegyszereket tartottam abban a szekrénykében.
Nemrég aztán került egy kis pénzmagocska. Beszéltük is, néztük is, h milyent kéne vegyünk, de aztán nem vettük meg, hanem elutaztam Temesvárra.

Hazatéréünk utni első hétfőn hazaállít a kedves férjem azzal a szöveggel, hogy nekem akkora meglepetést hozott, h egyedül nem tudja behozni, legyek szíves menjek ki az autóig vele. Én meg nagy naívan azt hittem, h valamit meg kell nézni, vagy mittudomén, semmiképpen sem konkrét cipelésre gondoltam. S hááát, láss csodát: a csomagtartóból tényleg be kellett hozni a mosogatógépet!

A születésnapi  meglepetéshez az is hozzátartozott, hogy szerdán jött a tag, h beszerelje. De kiderült, h icipicit át kell szabni a bútort, ezért nem szerelte be, hanem kitámasztotta a munkalapot és elvitte a szekrényemet. De tegnap, csütökrtön már hozta is vissza és tádámm! pillanatnyilag megy a próbamosogatás. Tehát most éppen mosok, mosogatok, kávézok és blogot írok egyszerre! Ezt csinálja utánam valaki :D

Köszi, Tibi, szép ajándék volt és nagyszerű meglepetés :)

Nincsenek megjegyzések :