2012. augusztus 18., szombat

41+2. Egy kis számmisztika

Itt még mindig nagy a nyugalom.
Csak az én türelmi szintemmel van kis baj, de igyekszem helytállni...


Július utolsó napjaiban egy éjszakai dörgős-vihatos-szélfúvós-zuhogós hoppáré közben volt az első olyan, amikor már-már a kórházbavonulásn agyaltam. Reggel nagyon boldog lettem, h megúsztuk, de Apát kezdtem készítgetni, hogy nem biztos, hogy augusztusi lesz a lánya.
(A családban Tibi augusztusi és édesanyám, ők ketten nagyon dörzsölték a markukat, h végre egy augusztusi gyerek/unoka. - ebben kötelező meglátni a poénkodást!!!)

No, Tibi drukkolt erősen, és amikor augusztus 1-én egyben ébredtünk, akkor nagy volt az öröm: huhh, augusztusi oroszlánunk lesz! ;)
De akkoriban még pretencióim voltak:
az 1jegyű számok közül a 3, 7 és 9 tetszik nekem.

Aug 3 - eltelt, és nem történt semmi
7 - Jutkával mindketten 7-én születtünk, milyen vagány lenne, ha a család női tagjai mind-mind 7-én születnek!

9 - Ez a kiírt időpont, Apa szülinapja! Nagyon vicces lenne :)

Aug 10-én reggel megállapítottuk, hogy valószínűleg ő is be fogja tartani a "csáladi képletet", hiszem Tibike és Jutka is pontosan 4 nappal haladták meg a kiírt napot. Ilyenformán aug.13 lesz! (Egyébként 10-én FelekiZsoltnak van szülinapja)

Aug 13 - semmi (BakiTünde és SzakácsBoti szülinapja)
14 - a 7-es kétszerese, semmi (ZsomboriGabó szülinapja)
15 - nem történik semmi, már megint (Csapó Hajni szülinapja)
16 - valamiért tetszik nekem ez a 16-os szám, Zita tölti az 5 évet aznap. Nálunk már megint nem történt semmi. Ekkor voltam dokinál, ekkor kaptuk meg 21-ére az ultimátumot :(
17 - hááát, már megint semmi, pedig már vagy 3-4 napja annyit-de-annyit mászkáltam a városban mindenféle renezvényen, koncerten, stb. Unom is rettenetesen, h mindenki sápítozva jön szembe, hogy "Háááááááááát, ti még egyben??".. Egyeseknek meg is mondtm, h szerintem én mostmár végleg ígymaradok...
Este kimentünk a Bulgakovba (na nem szórakozni, hanem fáradni!), éjszaka fél2-re értünk haza, annyira-de-annyira fáradt voltam, hogy csak. De hát a reggelre megint kipihentem magam, ahelyett, h beindult volna valami :(


Ma aug 18. Ma Csannának van szülinapja. Isten éltessen, Csanna!
Ma nem mentem ki a városba, mert írtó fárasztó már, mert unom mindenki "te még egyben???" képét, mert a gyerekek is túlfáradtak már ettől a sokadalomtól, mert más dolog van itthon (a két Tibi szerelik össze az emeletes ágyat, Csanna főzi a töltött paprikát és süti a palacsintát, én írom a blogomat)... Na tehát nem mentem ki, s szerintem mindenki azt hiszi, h na, Réke végre szült...




Monának:
Drága! Azért fürödtem meg, mert az első kettő annyira gyorsan született, h gondoltam, ha beinndul, akkor ne kelljen rohamtempóban zuhanyozni. De többet nem fürdök, eldöntöttem. Hehe: ezt úgy értettem, h vajúdás alatt :D

És a kérésem Monához: a bábakoktél receptjét küldd át mail-ben, légyszi, mert komolyan elgondolkodtam rajta, h belövöm... Vagy ha keddre van a határidő, akkor hétfőn este lövöm be.

Nincsenek megjegyzések :