2018. december 11., kedd

A szeleburdi család

UPDATE: A poszt megjelenésétől számított 26dik órában jelentkezett az illető, akinél két ugyanilyenjobbos kori van!! De ne kérdezzetek semmit, mert természetesen titok! ;)

Ez itt az eredeti poszt:

Szép lassan egyre jobban hasonlítunk a Bálint Ágnes szeleburdi családjához. Ez néha vicces, de van amikor kellemetlen, vagy egyenesen ciki.

Hogy csak egy apróságot meséljek el: a Tanító Bácsi múlt szerdán elvitte az előkészítősöket korcsolyázni a főtéri korcsolyapályára. Én nem voltam itthon kedden este, ezért aztán hátrahagytam TibiApának és a gyermekeknek, hogy hozzák fel a pincéből azt a nagy raffiaizét, amiben van egy csomó korcsolya, s válogassanak belőle. Van ott fehér bőr balettkori, öntött lidlben vett akármilyen kori... de az évek során annyit vettem/turkáltam/angyalhozott/stb, hogy a Zsuzsi lábára tuttira jó lesz valamelyik... Válogassák ki, készítsék elő, Zsuzsi holap aztán kell vigye magával, mert délben mennek a Tanító Bácsival a főtérre.

Mire hazaértem a szülői értekezletről, a gyerekek már ágyban voltak, Apa olvasta a mesét, és igen, a fekete-zöld korcsolya, a lidles, ami állítható, be volt állítva 31-esre mindkettő és az előszobában egy tarisznyában várta a másnap reggelt.

Aztán másnap fél3ra mentem a léánykáért. Nagy elfáradva lejön a jégről, s tartja a lábát, hogy én húzzam le a korcsolyát. Húzom le az egyik lábáról...
-Hát Zsuzsi... valami nem jól van... te fordítva húztad fel!?!?!
-Hát én észrevettem, hogy valami nem kényelmes, de nem tudtam, hogy mi?
Közben húzzuk le a másikat... valami ngayon furcsa... Nézem jobban, hát a léánykának két darab balos korcsolyája van... Erőst csodálkozok...nézek szét, látom, hogy egyik fiúcskának pont olyanja van, gondoltam, tuttira összecserélték. Nézem jobban, de neeem... a fiúcska rendben van, neki rendesen pár a kori a lábán.

Hazajövünk, érdeklődök Apánál, hogy felpróbálták, hogy nem vették észre? Jaaaa.... hát csak egyiket próbálta fel. Kiderült, hogy mindkét lányka felhízott 1-1 korit, mindketten a bal lábuklra húzták, de ez nem tűnt fel sem Apának, sem a gyermekeknek.

Aztán Jutkám megszólal nagy szelíden: ő emlékszik, hogy már a tavaly eltűnt. Egyszer utolsónak indultunk haza, amikor a TanítóBácsi a negyedikeseket vitte korizni s néhány kistesó is velük ment. S amikor indultunk haza, utolsónak, kiderült, hogy 2 balos kori maradt nekünk. És Anya, te azt mondtad, hogy fel fogod hívni a nemtomkit, de aztán nem tudom, hogy felhívtad-e?

Na, így esett, hogy Zsuzsi két balos korival kerülgette Mátyás királyt, s érezte, hogy valami nem kényelmes, de nem tudta, hogy mi...

Nincsenek megjegyzések :