2012. augusztus 16., csütörtök

41+0

Ategnapi Hobókoncert életem legeslegjobb hangulatú, legeslegebb Hobókoncertje volt. Nem tudom pontosan, h hány ilyenen vettem részt, de néhányon voltam...

Tegnp a bábszínházban is és a koncerten is összefutottam a dokimmal. Meg is jegyezte, hogy egész hétvégén várta a hívásomat, de hiába. Aztán ott volt két nővérke is a rendelőből, mi több: a koncerten egyik bába i megjelent. Éreztem, h biztonságos helyen vagyok, csak össze kell szednem a csaptot és szóljak, h indulhatunk. Egy taxiba mind befértünk volna :D

Végigálltam a 2 óránál hosszabb koncertet, még táncikáltam is kicsit. Utána annyira fájt a hátam, h alig tudtam hazavánszorogni. Utána pedig, mint aki jól végezte dolgát jó nagyot aludtam és reggelre alaposan kipihenve és kisimulva ébredtem.


Vicc ide vicc oda, ma délután megyek CTG-re és remélem, h minden rendben lesz és még nem akar senki semmit beindítani. Ez a jog egyesegyedül a picurkáé.

1 megjegyzés :

Betti_ca írta...

Hát úgy látszik, neki tökjó odabent :) Ha ennyire jó fej a dokid, akkor sztem simán le lehet vele beszélni, hogy ha nem indokolja a baba állapota, akkor még maradhasson (pláne, ha ennyire nem biztos a kora...).
Az én szülésznőm anno azt mondta, hogy nem indítanak feleslegesen, viszont látott már olyat, hogy a betöltött 40. hét után született kicsinek teljesen ki volt ázva a kis csuklója, hajlatai... Már nem védi őket ilyenkor a magzatmáz, mert felszívódott...
Reméljük nálatok csak simán elszámolták a korát ;)
Drukk továbbra is!!!!!