2012. március 5., hétfő

95%, hogy lány

Ezt mondta ma a nődoki, aki a 12. héten még fiúra fogadott volna.
Ma, a 17+2 -es vizsgálaton pedig megállapította, h biza tévedett volna, mert ez nagyonis lánynak néz ki.

Az én elméletem szerint: Tibikével gyönyörű volt az arcbőröm a terhesség alatt, Jutkával pedig jó pattanásos, főleg az állam körül. Egyéb különbség nem volt a két terhesség között, de nagyon nem is lehetett, mert a pocaknövésen kívül mást nem vettem észre, nem voltam rosszul, stbstb. Úgy látszik, nekem a teherbeesés ment nehezen, utána minden karikacsapás-szerűen folytatódott.

A 12. heti vizsgálaton a doki "talán fiú"-t mondott, mert valami hosszút látott. És nem stimmelt az elméletem, a pattanásos arcbőrrel, mert most sem tudok szabaduli tőlük. És láss csodát: mostanra "megnőiesedett" a pocaklakó :)

Nem mintha nem lenne tökmindegy, csak meg akartam örökíteni a dolgok alakulását.


Nos, akihez még nem jutott volna el az infó, az megtudja most: augusztusban 5-ön leszünk. Vicces, hogy a meglepetésbabánk éppen Apa szülinapjára, augusztus 9-ére van kiírva.

Innen tovább kéretik drukkolni, h továbbra is minden rendben legyen, fiú/lány... tökmindegy, csak az egészség... ugyebár?

PS: lánynév javaslatokat szívesen fogadunk. :)

Kiegészítés: közben hazaért Tibike az oviból és csaódottan vette tudomásul, h ismét huga lesz. Ő nagyon fiút várt, hiszen "fiútestvérem még nincsen". A mai hírre...
-elkerekedett a szeme
-elkerekedett a szája és azt mondta, hogy: óóóóóóóóóóóóóóóóó.
-majd: Nem baj, mert hátha még lesz egy testvérem és az fiú lesz!

Nekem úgy tűnik, h Tibike nem egészen érti, h tőlünk független ez a dolog. Azt hiszi, h mi akartuk így, megrendeltük, vagy nemtom...

Nincsenek megjegyzések :