2008. december 16., kedd

Egy újabb zsufis 7végét éltünk túl

Szerencsére már előre látható volt a zsúfoltság. Így időben megkérhettük Csannát, h jöjjön fel bébizitternek. A nagy kérlelés... hát tkp. csak szólni kellett :) Csak szombat este Csannika hazavonatozott, mert vasárnap fellépett a kórus és ugye egy lelkiismeretes kórustag nem hiányozhat :)

Szóval csütörtökön este megérkezett Csannika. Már akkor elrohantam itthonról, h edzenek egy kicsikét kettesben Tibikével.

Pénteken délelőtt kiautóztam a városba s a lehető legtöbb minden dolgomat elvégeztem, közben befutottam a suliba is, kicsit pletyóztunk a kollégákkal.

Aztán péntek este 6ra elbuszoztam a céghez. Ott már át volt alakítva a terep. Volt svédasztal és iszonyú hangos zene, buli ezerrel. Valahogy nem volt olyan nagy kedvem a szökdöséshez, 1-ig csak a lányokkal beszélgettem. Enikővel, Szöszövel, majd Timivel különvonultunk és tárgyaltuk a világ dolgait. (Itt volt Lehel felesége, akik nemrég költöztek haza Budapestről Lövétére. Rééééég az ideje nem találkoztunk, így volt kitárgyalnivaló bőven...)

Valami 4 óra körül értünk haza s feküdtünk le. Szombat reggel 11-kor már ott voltam az Életfa Egyesület szervezte Adventi Sokadalomban. Egész nap ott szobroztam a stand mellett s árultam a hordozókendőket. Olyan rengeteget nem adtam el, de meg vagyok elégedve. És nem utolsó sorban egy csomó szórólapot is kiosztottam.

Hazajöttem ebédelni. Akkor Tibi kivitte Csannát az állomásra, majd mind a 3-an visszamentünk a sokadalomba. Nagyon jó szervezés volt, nagy zsibaly, nagy hangzavar... Az az érzésem, h elszoktam a sulizajtól. :))

Megnéztük a Tarisznyás együttes jótékonysági koncertjét, nyertünk pár dolgot a tombolán (egy száz darabos puzzle-t é egy éves előfizetést a Gyopár folyóiratra. Juhé!)... aztán ngy hullafáradtan hazajöttünk 9 körül.

Vasárnap délelőtt itthagytam a fiúkat s elmentem 11-re babát varrni. 3-ra éppen csak, h beestem az ajtón...

Vasárnap még kidíszítettem cukormázzal az adventi naptáramat, s pár apró figurát is: a fenyőket s a csengőket... Muszáj lesz süssek még egy fél adag mézest, mert olyan profi formákat vettem: mikulás, hóember, üstökös, angyalka... s egy csomó minden... :)

Aztán hétfőn azt sem tudtam, hogy hol a fejem.
De ma már szerda és pontosan egy hét múlva jön az Angyal. Kezdtem várni :)

Nincsenek megjegyzések :