2008. december 3., szerda

Angyalkakészítés

Itt volt Gréti néni Magyarországról, aki 82 éves és én szeretném, ha 72 évesen úgy nézek ki majd, mint Ő most. Megmutatott pár cselt, hogyan lehet a babának hajat varrni. Többféle frizuráról is szó volt, nagyon hasznosnak éreztem ezt a "találkát". Persze a Pozsony Katrin mühelyében, hol találkoztunk, a "pofám le volt szakadva" (bocs a kissé udvarhelyire sikeredett kifejezésért, de más nem jutott eszembe), hogy miket láttam. Kézzel készített angyalkák, manók, mikulások, királyok... csupa karácsonyi szereplő. De ezerszámra. Mind egy szálig kézimunka. Finom filc anyagból, a hajuk gyapjú, dísztés rajtuk aranyszál, gyöngyöcske, fényes csillagocska... Nem is lehet elmesélni. Remélme Edina majd átküld pár képet és engedélyt is ad a közzétételhez :)

Ott volt Soós Kata (aki midnen órában szülhet már, azért drukkol, hogy Borbála ne 4-én, vagyis ne névnapján szülessen), aki megmutatta az azelőtt nap tanult angyalka elkészítését. (Én arról hiányoztam.) Nos annyira megtetszett, h itthon is készítettem angyalkát krepp-papírból, Tibike segített, Tibi fényképezett. Majd a képekből, és perze hozzá apró magyarázatok... ésszetákoltam egy vagány kis ppt-t, amit ide nem tudok feltenni :(

(Ha valaki tudja hogyan lehet a pps-ből avi-t készíteni, kérem szóljon.)

Azért beteszek pár képet, h lássátok, milyen is az a krepp-angyalka :)

készülünk nekifogni

 Készül a fejkendő

együtt ragasztózunk

 így sikerült

(És közben eszembe jut Drága Nagymamám, aki pontosan 3 évvel ezelőtt hagyott itt bennünket. Mennyire tetszene Neki is ez a szép angyalka :)
Isten nyugtassa...)

Nincsenek megjegyzések :