2008. november 21., péntek

Ki bírja jobban?

Azt hiszem, h Hangának igaza volt!

Mondtam neki, hogy Tibikét egy hetecskére Medgyesen hagyom édesanyáméknál, csak izgulok, h vajon hogy fogja bírni? És Hanga megmondta: "ő jól! de te?"

És így is lett:
Hétfőn s kedden takarítottam.
Kedd este Haggard koncert és utána kiviseltük magunkat Zsuzsikával és Lehellel (kéziiek).
Szerdán regenerálódtunk :))
Csütörtök reggel átgonodltam, h még két egész napot ki kell bírnom.
Péntek reggel már valósággal szenvedtem.

Most itt van péntek este és legszívesebben előre vinném az órát, h legyen már reggel s induljunk!!!

A héttel egyébként elégedettek vagyunk, egy csomó mident elintéztünk, amit már rég el akartunk, de gyerekkel nehézkes lenne.

A szomorú hír, hogy ma kivettem a hormoneredményeimet és pofám leszakadt: pajzsmirígy alulműködésnek néz ki. Kértem is időpontot Tűű dokihoz, várom, h válaszoljon a recepciós csajszika, hogy mikor menjek. Majd valamikor jövő év elején szeretnék.

Persze idétlen LH:FSH arány (2-nél nagyobb!!!) is van, szóval kész agyrém, h milyen ócska eredményeim lettek. Gondolom, h nem lesz menekvés a thiroxin elől. De nem akarom elkiabálni, majd szólok, h Tűű doki mit mondott. Addigis megpróbálok nem idegelni.

Legyen már reggel!!! :)

Nincsenek megjegyzések :