2008. szeptember 30., kedd

Mi van a képen?

Kíváncsian figyeltem, h vajon Tibike felismeri-e az embereket képről? Eleinte biztos voltam benne, mert amikor saját magáról látott fényképet, mindig nagyon boldog lett. Igen ám, de más kisbabák képei is ugyanazt az örömet váltották ki. Szóval nem tudom. Amióta a legutóbbi medgyesi látogatásunkról visszajöttünk, azóta naponta mutogatom neki a nagyszülei képét, és mindig örül neki. Hát nem tudtam, h mi ez a nagy öröm? De a tegnap rájöttem, h valószínűleg ismerősök neki a képről a figurák. Ugyanis megszerezte a pénztárcámat és kinyitani is sikerült neki. Benne meglátta Csapja fényképét (Csapja=édesapám). Annyira elkezdte mutogatni és magyarázni hozzá (bürlá-bürlá-bürlá), hogy mostmár egészen biztos vagyok bene, hogy felismerte :)

Ha már a képekről van szó, elmondom azt is, hogy a napokban jártam úgy, hogy jaurtevés közben múúgat a gyerek (nem nyihahaházik :)) ), nem
értettem, h jön ide a múgatás. Hát aztán kiderült: a Napolactos 
jaurtosdobozon apró kis tehenek láthatóak. :))

Nincsenek megjegyzések :